יום שבת, 10 בדצמבר 2011

שורט בריף #1




מה שאתם רואים ושומעים למעלה זה חלק מאלבום שיצא בינואר 2012 ויה ביר און דה ראג (לייבל שידוע ביכולת שלו להוציא ריליסים מדהימים, כל אחד מהם), שנקרא בוי סנאקס (הוא כבר הוציא בעבר דרך ביר און דה ראג ריליז תחת השם וורלד סיריז), איכשהו זה תמיד נוגע ללו-פיי מדהים והיפנגוגי. הוא כנראה אחד מהדברים הכי טובים שיצא לי לשמוע ב2011 אחרי השיר שאלון עוזיאל שם בלוויה של סמי עופר.






ועוד קצת מביר און דה ראג רק שהפעם מדובר בנושא שקרוב לליבי יותר: חברתי הטובה והאמריקאית רמונה וקטרויד הוציאה ריליס חדש דרך ביר און דה ראג (גם היא כבר הוציאה משם ריליס בעבר תחת השם לייזרדיסק וויז'נז, שאחריו יצאו עוד כמה ריליסים מאותה הסדרה. אם אתם רוצים קישורים שלחו מייל או תבקשו בפייסבוק נמאס לי מהקטע עם הקישורים). האליאס החדש שלה- מאקינטוש פלאס, הוא כנראה גם אחד מהדברים המוצלחים ביותר שהיא הוציאה אי פעם: שילוב בין מוזיקת המעליות/ספריות עתידניות לאקוג'מים שעשתה בריליסים הפחות מוכרים של לייזרדיסק ויז'נז ודניאל לופטין (אקא וואנאוטריקס פוינט נבר, שהוציא מיקסטייפ אקוג'מים מדהים תחת השם צ'אק פרסון)




ובלי קשר, היא גם עובדת תחת האליאx וקטרויד, פרוייקט שמגיע בכלל למחוזות הדאנס והדוזווייב. גאון כלשהו החליט לקחת את הלופ "ג'אסט קרוזינ" ולהריץ אותו 10 דקות ברצף, וזה מדהים ממש





ועוד קצת דברים שנוגעים לליבי: ג'יימס פררו גיבור הנעורים שלי, שהוציא את האלבום השנוי במחלוקת פאר סייד וירטואל השנה. כנראה אחד מהאלבומים המשונים והלא מובנים ביותר של השנים האחרונות- סאונד קולאז' בין מוזיקת הפאוור אוף של סוני פלייסטיישן 2 ונוטיפקציות בסקייפ. בכל אופן, בחצות של 13 בדצמבר הוא הולך להוציא מיקסטייפ משונה שהוא עובד עליו ומקדם אותו דרך הפייסבוק שלו (הפרטי) כבר כמה שבועות: b£b£ Tunes (בבה טיונז), למיקסטייפ קוראים INHALE C-4 $$$ MIXTAPE והוא כמובן ממש מוזר ויפה. הנה טראק ממנו:



עוד ממוחו המשונה של גאון תוכלו למצוא בצ'אנל שלו ביוטיוב: bebe tubes

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה