יום רביעי, 13 ביולי 2011

הבלוג באוויר, הראש באדמה

לא ברור כל כך אם בחרתי בזמן הנכון לפתוח בלוג חדש. אחרי הכל אנחנו נמצאים בחודש בו מרקורי בנסיגה, אבל אם ג'ודי אומרת שבכל מקרה אמור להיות טוב, אז מי אני? (ד"א, למי שתהה מאז תחילת הנסיגה ג'ודי הספיקה: לרדת על חצי, כן חצי, עוגת שוקלד ולהכנס לצום. לקנות חלב בבגדים לא הולמים, כאלו שישנים איתם, בעקבות התנחלות בני נוער בביתה. לא לזהות את קרן פלס ונעם טור במשך שיחה שלמה של רבע שעה. תקרית עם המחשב האישי שלה, שאפרנטלי, פיתח חיים משלו, פותח צ'טים בפייס, משתולל, לא מעלה הודעות, נכבה ונדלק. למזלנו הוא לא הכה את האישה השבוזה -מיכל דליות, לטיפולך-. ולשכוח נעל בבית הכנסת. -קופירייטס? מישהו?-)


דארק דייס עוברים על ג'ודי, אין ספק בכלל, אבל הם עוברים גם על דברים חשובים פחות בהוויה הישראלית: אני, גוגל+ והדמוקרטיה (בסדר זה בדיוק)


אני סובל מהם בעקבות הציפיה לסרט החדש של הארי פוטר, וגם כי כל טוויטר היו בכיכר רבין בעקבות אישור חוק החרם ואף אחד לא צילם לי את השיפוצים. בכלל, לפוסט הראשון רציתי לדווח לכם על גוגל+, אבל קשים טכניים עצרו מבעדי:
אתם מכירים כבר את הקונספט. ללחוץ להגדלה וכו'








בגלל שלא ברור לי כרגע מהו גיל החסימה והיומהולדת הבא שלי יהיה רק בדצמבר תאלצו להסתפק ברשמים של בלוגרים אחרים ומוצלחים יותר ממילא.
אבל זה לא הכל: אני כרגע משלים עם העובדה שאני טינאייג' לואונר, מיספיט מושלם. הבלוג הזה בא לשמור על שפיותי במהלך החופש, אם יהיה מוצלח במיוחד- אולי גם יעזור לשמור על שלכם.

ובכל זאת, לדראמס יצא שיר חדש וכיפי שעוסק ככל הנראה במצבם הכלכלי של ההיפסטרים בווילאמסבורג, אם עדיין יש כאלו
The Drums - Money
מדהים שללהקה שיצאה מברוקלין יש וייבז כל כך ווסט קואסט

יומיים בלי בייגל בייגל. המעבר לבייגלה "שטוחים" של אסם לא קל, אבל מתקדם

*נוט: בפוסט אין גיף! צניחת המניות של טאמבלר תמשיך לפחות עד הפוסט הבא של אני כסף צעיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה